Voorstellen.

Ik ben een nieuw gezicht bij Hobbyshop Veldmaat en daarom zal ik mij even voorstellen.


Ik ben Bianca van Tilburg, in de hobbywereld werk ik onder de naam Bianca's Scrapcards.

Ik ben 47 jaar, getrouwd en wij hebben een dochter van 21 jaar en 2 honden kinderen van 2 jaar.
Ons huisje staat in Almere en ik werk 4 dagen per week samen met mijn vader en broer in het familie bedrijf.

Mijn eerst blog bericht heb ik geschreven op 13 januari 2015 en al mijn creaties staan nu op mijn blog, op mijn eigen Facebook pagina en Instagram.
Ja ja we zijn er druk mee.

Mijn hobby is wel wat breder geworden in de jaren dan alleen kaarten maken zoals Mixed Media, Scrapbook, Vintage maar ook Shabby Chic en Bloemen maken etc.

Ik werk vooral met pasteltinten, zachte kleuren, veel roze zal je ook bij mij terug vinden en bloemen, heel veel bloemen. 
Ik sta open voor nieuwe uitdagingen en ik leer elke dag weer meer, zeker in de hobby wereld.

Ik kreeg van Anneke een bericht binnen of ze mij wat mocht vragen, natuurlijk, vragen staat vrij.
Ik had totaal geen idee of vermoeden en ze vroeg of ik tijd had en het leuk zou vinden om bij het team van Hobbyshop Veldmaat te komen, nou daar zeg ik geen nee tegen.
Hier zit een hele trotse dame.

En nu ga snel aan de slag om mooie voorbeeld creaties te maken voor jullie.
Tot snel.

Veel liefs Bianca 
XX





4 opmerkingen:

  1. Superleuk Bianca, en natuurlijk waren wij al op de hoogte, we zijn superblij je erbij te mogen hebben in ons team.
    En je merkt het al je hoort er al helemaal bij XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly, lief van je, het is al net of we jaren samenwerken.
      Veel Liefs Bianca XX

      Verwijderen
  2. Ik ben heel erg blij dat jij ons team komt versterken. Op naar een prachtige samenwerking. Met heel veel mooie kaarten. Maar daar twijfel ik niet aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anneke voor de kans die je mij geeft, ik heb er ook zin in en ik weet zeker dat het goed gaat komen met onze samenwerking.
      Veel liefs Bianca
      XX

      Verwijderen