KOFFIEKAART


Hallo Bloglezer.

Soms kom je iets tegen waarmee meteen bent verkocht.

Zo ging het in elk geval met mij toen

 ik dit design papier tegen kwam.

Het is van Paper Favourites PF 138


Hier zie je de voorkant van mijn creatie.

Heb hier een blister van tonic gebruikt 

en de stempel is van Marianne design.

Deze stempel is al een oudje.

De kopjes komen uit het design papier.



De blister heb ik gevuld met koffie bonen.
8 stuks is al voldoende.

Aan de binnenkant heb ik het malletje van

 tonic weer gebruikt maar nu zonder de blister.

Met het malletje waar je de opening

 voor de blister mee stanst heb ik 

nu gebruikt voor het design papier.


Dit is de rechterkant en heb ik op de zelfde manier gebruikt.


Aan het rechter gedeelte heb ik designpapier geplakt 

De bovenkant open gelaten voor 2 labels.



 Hier zie je het de hele kaar aan de binnenkant.

Deze heb ik met veel plezier gemaakt.


Misschien heb jij met veel plezier dit blogbericht gelezen.


Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.





2 opmerkingen: