Mixed Media challenge

  Goedemorgen,

ik laat jullie mijn reminder zien van onze lopende challenge en heeft als thema mixed media.

Ja dat is ook een dingetje. Ik ging snuffelen in mijn kast wat ik nog had liggen om op te kunnen pimpen en daar kwam ik deze deurhanger tegen. 
Mocht je meewillen doen, wat wij zeer leuk vinden natuurlijk, dan kun je je foto HIER plaatsen in de juiste album.



Bloemetjes van Craft Emotions en Marianne Design door elkaar gebruikt.
Takje is van Craft Emotions 115633/0229.


Afbeelding komt uit een scrapvel van Mintay.


Ja deze tekst zou voor velen wel heel fijn zijn. Deze had ik nog ergens liggen.
Schaartje deze 3x uitgedraaid en bewerkt met Cadence Metallic Pink.
Het dikkere craft is van Joy!Crafts.


Ssst zijn letters van Dutch Doobaoo 470.713.638.
En bewerkt met inkt en masks. 


Hier de mooie stempel van Studio Light SL496. Inspire & Create, heel toepasselijk ook.
Hier met een witte gelpen nog wat accenten aangebracht.



Ook heb ik wax paste gebruikt, metallic groen, met een mask van Dutch Doobadoo 470.990.002.


En hier is de belichting niet goed, maar wilde hem even aan de deur hangen om te laten zien hoe hij hangt.

Groetjes Elly DT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten