With love

Hoi hoi,

in het pakket zat deze liefelijk design papier van Piatek en heb deze creatie gemaakt.


De basis een Dutch Doobadoomal gebruikt en deze wel een andere rillijn gegeven dan de oorspronkelijke want ik wild er een easelkaart mee maken.
Deze rillijn heb ik vanaf de onderkant gedaan op 11 cm.


Zie je hoe lief de afbeeldingen erop zijn, ik ben vooral voor de bambi gegaan, en heb hier de leuke hartstans van Studio Light geplakt, met de letters With van Craft Emotions.
Rondom wat witte parels gezet met Nuvo drops.
De ronde mal van schulprandje is van Crealies.


Ik vind die gaasjes mal van Marianne Design zo gaaf! 

Mooie bloementoef uit het papier geknipt en zelf nog andere bloemetjes uitgedraaid uit de set van Craft Emotions, waar je ook eindeloos mee kunt combineren.
En voor het leuke effect wat sisal.


Ook onderin wat blaadjes uit het design papier geknipt en bloemetjes erbij geplakt zodat ik iets had waar de kaart tegenaan kon blijven staan. En ook hier wat sisal.


Hier nog een keer extra bambi, deze met foamtape opgeplakt om wat hoogte verschil te krijgen en ietsjes opgebold.




Als je hem openvouwt heb ik een label erin verwerkt en nog een kaartje waar je iets persoonlijks op kunt schrijven.




Waar de label/kaartje inzit heb ik als randje een border van Joy!Crafts ondergedaan, vond dat wel heel lieflijk hierbij staan.
Kusje is een stempel van Craft Emotions.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly DT 

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.





 

2 opmerkingen:

  1. een zeer mooie uitvoering van deze
    Dutch Doobadoo Fold card art circle
    prachtige kleuren
    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen