Reminder challenge februari.

 Een Mixed Media hoeft niet altijd strak, stoer en donker te zijn en dat laat ik je hier zien.



Ik ben met zwart basis papier begonnen en daarop Design papier van Craft-O-Clock.
Met structuur pasta van Dutch Doobadoo en de mask stencil van CraftEmotions heb ik de steentjes gemaakt. Na droging heb ik met een fineliner de contouren van de steentjes opgezet.

Daarna heb ik restjes papier, stukjes karton ( van een doos  ) en een raster stempels gebruikt op mijn kaart.
De bloemen heb ik uit het papier van Craft-O-Clock geknipt.
De tekst heb ik met gestempeld en met embossingpoeder gemaakt.

Dit is mijn reminder voor de challenge, de challenge loopt nog een paar dagen dus doe gezellig mee. 


Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs Bianca
XX

Ik heb gebruik:
CraftEmotions mask 185070/4431    
Fineliner zwart
Embossingpoeder 
CraftEmotions 13001/1707
Craft-O-Clock Vintage Treasure
DDBD structuurpasta
Stempel raster
Bloemen Hobbyfun.

1 opmerking: