Lovely when you smile.

En dat deed ik ook toen ik dit mooie designpapier in mijn handen had van Craft-O-Clock.

Wat een mooie papier met bloemen, antiek, een beetje industrieel, echt voor iedereen wat.
Maar nu ben ik een bloemen meisje dus ik heb voor de bloemendesign gekozen. 



Het is een kaart geworden met diverse lagen.
Basis kaart, basis laag design papier, uitgeknipt krans met bloemen en bladeren van het designpapier en de mal van CraftEmotions er boven op, zie de kleine blauwe takjes ertussen door.

Gelukkig zit er in het designpapier pakket 3 x hetzelfde blaadjes dus ik heb van de krans alle bloemen los geknipt en wat bladeren gestanst en zo mij kaart laag voor laag opgebouwd.

Als blikvangen op de kaart heb ik 2 bloemen gemaakt met Flower Foam.
En dit is het eind resultaat.



Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs Bianca
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

1 opmerking: