Herfst 2020.

 Mijn eerste Art Journal pagina als DT bij de Hobbyshop Veldmaat.
Ik maakte mijn pakket open en zag gelijk een bepaalde thema aankomen.
Ik ben even gaan rommelen in mijn foto la want ik wist zeker dat ik nog foto's had van onze boswandeling met de honden in oktober, top de ideeën komen naar boven.


Als eerste heb ik de basis gemaakt met de CraftEmotion Journal mal met card stock papier en het designpapier van D.P.Joy!
Tussen de 2 lagen papier heb ik ruimte gemaakt voor de tags, deze kan je er in en eruit halen.
Wat zo leuk is dat er veel kleine onderdelen bij de Journal mal zit, zo ook de paperclip.
Deze heb ik op de foto's gebruikt.


Bij herfst hoort natuurlijk paddenstoelen, het liefst rood met witte stippen en daar heb ik een aantal van gemaakt met de mallen van CraftEmotions.
In een groepje heb ik deze verwerkt op mijn kaart maar toen miste is wat....... 
Gelukkig wilde deze kleine lieve Gnome in mijn paddenstoel wonen op mijn Journal pagina.




Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs Bianca
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.





3 opmerkingen: