Weekaanbieding

Weekaanbieding 

Dag bloglezer.
Wat fijn dat u de moeite neemt om dit te lezen.

Hier ziet u een kaart met de materialen die 
Hobbyshop Veldmaat deze week 
in de aanbieding heeft.

Deze is van Studio Light English Garden 
U krijgt deze week 25 % korting.


Met de producten uit deze lijn 
heb ik deze kaart gemaakt.

Ben begonnen met de Dutch Doobadoo mal 
Wolk Amy Nummer 470.713.180
Deze heb ik op Rood 1185 uitgetekend
 en daarna uitgeknipt.
Zoals je hierboven al kunt zien 
heb ik deze bij de tweede wolk
aan beide kanten gerild.

Daarna heb ik de volgende ring gebruikt
 om het wit uit te tekenen en te knippen.
Dit heb ik bij de rillijn aangepast 
zodat het rood zichtbaar blijft.

Het zelfde heb ik gedaan met design papier
Hiervoor heb ik de rosé bloemen gebruikt van 
Design papier nummer 310
Dit heb ik bij de rillijn weer aangepast.

De kaart erachter hoog 16 cm en breed 20 cm 
Her designpapier komt van nummer 307.
Hier heb ik het geheel aan de 
boven en aan de onderkant opgeplakt.
In het midden blijft hij open voor de labels.


Hier ziet u de stoel van het stencil nummer 236
Deze heb ik rood en in wit uit gestanst.
Heb de witte stoel gebruikt.
Wat er uitviel bij de rode rugleuning
 heb ik weer in de witte geplakt.
Voor het kussen van de stoel 
heb ik de binnenkant van de mal 
opgetekend en uitgeknipt.



Hier zie je een bloemengroep
 die ik heb uitgeknipt uit het design papier.
De takjes komen van het stencil nummer 237


Achter de opening heb ik een 
grote en een kleine label gebruikt,
Hiervoor heb ik het stencil nummer 115633/0824 
van CraftEmotions gebruikt.


Het vogelhuisje en de vogels komen 
van het stencil nummer 237.
Het hekje komt van stencil nummer 236.
Het hekje heb ik bewerkt met 
Cadence Dora Hybrid metallic verf.
Kleur 7152 inci pearl.



Het takje boven aan 
komen weer van het stencil nummer 237.
Ook de vogeltjes komen van dit stencil.

Verder heb ik nog wat vlinder gebruikt.
De lantaarn komt van CraftEmotions
 Die Elfen Lantaarns.

Wilt u iets bestellen?
Let op, deze actie is, op = op.

Hartelijke dank voor het lezen van dit blog bericht.

Hopelijk treffen wij ons elkaar vaker via deze blog.


Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.












 

1 opmerking: