Mannenkaart

 

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze mannenkaart zien.


Bij deze dubbele kaart heb ik gewerkt met het designpapier "Clang & Dirt" van Craft O Clock.


Langs de rand van de kaart heb ik met de stans "tandwielen randen en hoek" een rand gemaakt.


Op de kaart heb ik verder ribbelkarton gebruikt in de achtergrond.
Dit vind ik altijd zo mooi bij mannenkaarten.



Verder heb ik verschillende knipfiguren gebruikt.


De telefoon komt uit de stempelset "Vintage radio, klok" van Craft Emotions. Dit keer heb ik de stempel niet ingekleurd, maar gestempeld op designpapier. Met een paar kleine schaduwen lijkt het net op de telefoon diepte heeft.

Tot slot heb ik hier en daar een paar druppels inkt op de kaart gespetterd.


En dan was dat weer de kaart.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   

 











   
  











Geen opmerkingen:

Een reactie posten