Challenge November Maak een verhuiskaart

 Goedemorgen allemaal, ik mag deze keer de reminder weer geven van de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat.

Thema van deze keer is : maak een verhuiskaart!

Superleuk thema toch, dus doe allemaal lekker mee en maak ook nog eens kans op een leuke prijs voor het meedoen!

Plaats je foto op de facebook pagina van de groep ,in het album van de challenge !

Ik heb mijn verhuiskaart gemaakt met allemaal stansjes van Marianne design,.

Jullie kennen dat ongetwijfeld, je koopt en het kan wel even duren voordat je er iets mee doet.....

Maar wat zijn ze leuk, werd er helemaal vrolijk van!!

Nou we zijn heel benieuwd naar jullie inzendingen voor de challenge , waar je tot eind november de tijd voor hebt!

Ik zal alles linken wat ik heb gebruikt, groetjes en tot de volgende keer weer, Francis 




















Y

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk is ie. Ik herken het wel, er ligt nu ook wat nieuws te wachten op mij maar heb de komende week geen tijd. Maar dan ga ik er wel gelijk mee aan de slag! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ela, wel showen wat je er dan mee gemaakt hebt, groetjes Francis

      Verwijderen