Challenge November Maak een verhuiskaart

 Goedemiddag lezer van dit bericht.


De laatste keer voldeden de creaties niet aan onze spelregels.
Dus toch maar beginnen met de spelregels.

Jou creatie mag niet voor 01-11-2023 zijn geplaatst op internet..
Gebruik 2 artikelen duidelijk zichtbaar op jouw creatie,
  die te koop zijn in onze (web) winkel.
Je mag mee doen met maximaal 2 creaties.

Bij een deelname van 10 of meer ingeleverde creatie
wordt er een bon verloot van € 10.00

Voor de maand November is het Thema: Maak een verhuis kaart.




Vandaag ben ik begonnen met de onderstaande mal waarvan ik de buitenrand 
uit kraft heb gesneden en vervolgens de daarop volgende mal, uit design papier.


Aan de bovenkant heb ik de mal gebruikt.
met de tekst nieuwe woning.



Hierop heb ik rondje gestanst uit design papier.

Hierna ben ik gaan stempelen met de stempel 130501/2213
Het huisje en de teksten met ik gestempeld met versa fine zwart.



Aan de onderkant heb ik de grasrand met bloemetjes gebruikt.



Deze heb ik in kraft en design papier uit gestanst.
De bloemetjes op het kraft geplakt.

Hierna nog wat plakparels gebruikt om het af te maken.

Bedankt voor het lezen van dit bericht.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Ga jij ook deze maand meedoen?
Plaats jouw creatie dan onder de onderstaande link.



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten