Xmas easelkaart

Hallo allemaal,

Het is echt weer tijd om kerstkaarten te maken. Ik heb de mal Xmas (470.784.145) van Dutch Doobadoo verwerkt op een easelkaart.
Voor de basis heb ik bordeaux linnenkarton en kraft krijt wit gebruikt. Het dessinpapier is van Yvonne Creations (Christmas Scenery) net als de plaatjes.


De tekst xmas heb ik uit bordeaux linnenkarton gesneden en daarop het dessinpapier in verschillende motiefjes. De tekst Let it snow is gemaakt met stanzen van CraftEmotions.

Bovenaan heb ik een mal van Marianne Design gebruikt. Deze is echt zo gaaf.

De plaatjes zijn opgewerkt in 3D. Deze heb ik vastgeplakt op een strookje transparant sheet wat ik onder de strookjes papier heb bevestigd. Zo kunnen de plaatjes rechtop blijven staat als je de kaart neer zet maar plat gevouwen worden om te versturen.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten