Challenge November Maak een verhuiskaart

 Goedemorgen

Vandaag laat ik jullie mijn kaart zien voor de challenge.
De challenge is maak een verhuiskaart.


Ik heb een label gemaakt met design papier van Craft&You.



Onderaan een label houder gemaakt waar ik een kleine label in heb gestopt.
De deurslot komt uit het design papier.
De sleutel is een mal van Marianne Design.


Links boven aan heb ik een stukje papier gepakt, deze opgerold.
Dan is het net een perkament stukje.
Uit dit stukje steekt diverse soorten gereedschap uit.
Dat heb je natuurlijk wel nodig als je gaat verhuizen.


Hier zie je het gereedschap van dichter bij.
Ook een tekst tussen geplakt met klaar met klussen.


Boven aan een stukje lint gebruikt.


Hier zie je de label die in de grote label zit.

Doe jij mee met onze challenge?
Dan kun je kans maken op een shoptegoed van 10 euro.
Je kunt je kaart inleveren hieronder.
En anders in onze facebook groep.

Groetjes Riky.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

De artikelen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op het juiste plaatje en je komt op de juiste pagina in de webwinkel.



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten