Get well soon

Hallo allemaal,

Het is weer een beetje het seizoen om ziekjes te zijn. En wat is er dan fijner dan een beterschapskaart te ontvangen.

Voor mijn kaart heb ik een framekaart gemaakt uit mahoniebruin linnenkarton. Hiervoor heb ik een stuk van 15x 15 cm afgetekend of 2 en 3 cm aan alle zijden, deze lijnen heb ik gerild en vervolgens diagonaal doorgesneden, zodat je wat diepte krijgt. In het binnenste vak heb ik een tekst geplakt.
Het dessinpapier is van Precious Marieke (Early Spring).


De tekst heb ik gemaakt door een stuk ProSilkCard van CraftEmotions van 10,5x10,5 cm te snijden. Hierop heb ik het "get well soon" mask stencil gelegd en vervolgens met Distress Inkt Scrattered Straw beïnkt. 

In de hoek heb ik een set van CraftEmotions gebruikt met allerlei bloemen- en blaadjesstanzen. Bovenop heb ik een bloem van Scrapberry's geplakt.

Deze stempels van Carla Creaties zijn zo ontzettend schattig. Om de lijnen minder hard te maken heb ik gestempeld met Memento rich cocoa i.p.v. zwart. Ik heb gestempeld op het colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers. 

Kijk nou hoe leuk deze appel en peer zijn.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.





 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten