Mannenkaart klusser

Hallo allemaal,

Mannenkaarten zijn soms best lastig om te maken, maar met het papier van Craft O'Clock (Clang&Dirt) en de stempels van CraftEmotions kun je voor een man die van klussen houdt iets heel leuks maken.

Voor de basis heb ik chocolade linnenkarton gebruikt. Voor de basiskaart heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.188) gebruikt. Op het middelste deel heb ik een andere mal (470.713.068) voor het doosje met kaartjes gebruikt.


Op de kaartjes heb ik plaatjes van Craft O'Clock gebruikt.

Op het doosje heb ik een sterrenstans van CraftEmotions gebruikt. Deze hoef je niet alleen voor kerstkaarten te gebruiken, maar kan ook prima om een stoerder effect aan mannenkaarten te geven. In de stanzenset zitten 2 maten cirkels en een stans om losse sterretjes uit te stanzen. Op het doosje heb ik de kleinere cirkel gebruikt. En ik heb wat losse grote sterren er op geplakt om wat meer diepte te krijgen.

De grote cirkel met sterren heb ik door geknipt en als 2 losse delen opgeplakt.


Hier de kaartjes van dichtbij.

In de stempelset zitten allemaal losse onderdelen om zo je eigen mannetjes te creƫren. Ook zitten er wat losse onderdelen bij zoals de hamer en boor.
Ik heb deze allemaal gestempeld op colorcard van CraftEmotions met Memento Tuxedo black en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

   











Geen opmerkingen:

Een reactie posten