Challenge November Maak een verhuiskaart

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag mijn versie van een verhuiskaart zien voor de challenge.


Met de mal "kerstdorp, huisje 1" van Craft Emotions heb ik als verhuiskaart een klein huisje gemaakt. 



Op het huisje heb ik de tekst "nieuwe woning" gemaakt.


Hiermee is dit voor mij het perfecte presentje voor iemand die gaat verhuizen.


De stans is ook een impress stamp die, hierdoor kun je met inkt op de stans de gave lijnen op de muren stempelen. De kozijnen zitten ook in de stans en maken het huisje helemaal af!

Doe jij ook mee aan de challenge? 
Maak je eigen verhuiskaart en laat hem hieronder achter.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten