Shakerkaart

Hallo allemaal,

CraftEmotions heeft zulke leuke vogelstempels van Carla Creaties. Daar wilde ik een shakerkaart mee maken.

Voor de basis heb ik bruin en krijtwit kraft gebruikt en daarnaast ook babyroze linnenkanton. Het dessinpapier is van Marianne Design. De slimlinevorm heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.784.060). Achter de openingen heb ik transparant sheet gedaan en de bovenste 2 lagen papier verhoogd opgeplakt met foamtape.


Op de hoeken heb ik een maks stencil van CraftEmotions en wat structuurpasta van Dutch Doobadoo gebruikt.

Hier zien jullie een shakerdeel van dichtbij. Er in heb ik wat shaker element van Studio Light gedaan.

Kijk nou toch hoe leuk die vogels zijn. Ik heb ze met Memento Tuxedo Black gestempeld op colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.


Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   

   












Geen opmerkingen:

Een reactie posten