Theedoos

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag dit theedoosje zien.

Dit doosje heb ik deels nagemaakt van een echt theedoosje.
Het designpapier waarmee ik heb gewerkt is Sweetness van Lemoncraft.


Op het doosje zit dit schattige gnomemeisje.
Haar heb ik gestanst uit rood cardstock gecombineerd met designpapier.


Met een klein steuntje zit te rechtop op het doosje.


Het doosje is verder versiert met de bijhorende knipfiguren.
Langs de rand van het doosje heb ik een sierrandje gemaakt met de stans JMA Inner Peace nr.410 van StudioLight.

 

Vanbinnen is het doosje beplakt met dit leuke aardbeienpapier uit de designpapierset.
Met het beertje bovenin heeft het doosje dan al niks meer nodig toch?


En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  
  









 
  

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten