Challenge Augustus Maak een easelkaart

 Hoi allemaal,


Vandaag mag ik een kaart laten zien voor de challenge bij Hobbyshop Veldmaat: Maak een easelkaart.
Nu maak ik eigenlijk nooit een easelkaart, dus dit was voor mij een leuke uitdaging.


Ik heb gewerkt met de Ultimate Scrap Collection van StudioLight.
Hierin zit niet alleen het designpapier, maar ook de knipfiguren en plaatjes.

 

De kaart is dan ook rijkelijk versiert met deze leuke, bijpassende knipfiguren.


Op het rechtstaande gedeelte heb ik de CraftEmotions Big Nesting Die cirkels scalop XL drop gebruikt.
Ook bij het sluiten van de kaart, zoals hierboven, is deze goed te zien.


Verder is de kaart afgemaakt met deze stempel uit de gelijknamige stempelset "Sending you lots of love" van Craft Emotions.

En dan was dat mijn kaart.


Jou kaart kun je hieronder inleveren of hier op Facebook.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
    





You are invited to the Inlinkz link party!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten