Challenge Augustus Maak een easelkaart

 Goedemorgen allemaal, ik mag jullie deze keer een reminder geven voor de lopende challenge .

Het thema dit keer is maak een easelkaart.

Nou , dat vond ik harstikke leuke om te doen!!

Ik heb er zelfs 4 gemaakt op 1 kaart , met daaronder een doosje waar je iets leuks in kan stoppen, bijv omdat het een baby kaartje is geworden een paar sokjes bijvoorbeeld. 

Ik heb gewerkt met het superschattige papier van Craft O Clock Hello little girl.!

Nou ik zou zeggen doe lekker mee met de challenge en bij voldoende inzendingen wordt er een prijsje verloot, hoe leuk is dat !!

Veel plezier bij het maken , en tot de volgende keer weer, groetjes Francis 

Maar eerst nog mijn foto's, daaronder komen de linken van de spullen die ik heb gebruikt !!








Nou hier dan het papier wat ik heb gebruikt !

 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten