Purple Garden

  Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze paarse kaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Fuchsia Mood van Craft O Clock.


Hierbij heb ik de leuke stempelset "Krokussen" van CraftEmotions gebruikt.


Dit heb ik gecombineerd met de stansset "Lea’bilitie Tuin gieter hark laarzen".


Verder heb ik de stempelset "Tekst Hoera, Groetjes" van Craft Emotions gebruikt.


Deze stansen heb ik door elkaar gebruikt op de verschillende kleine rechthoekige vakken die ik gemaakt heb met de stansset "deckle rechthoeken" van Craft Emotions.


En dan is dit mijn kaart.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
 
  
   



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten