Challenge Augustus Maak een easelkaart

Goedemorgen

Vandaag mag ik jullie mijn kaart laten zien voor de challenge.
De challenge is maak een easelkaart.
Ik heb gewerkt met design papier van Craft OClock.


De easelkaart zelf is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.
En heb ik uit kraft karton gemaakt.


Bij het design papier van Craft OClock zijn ook pakketjes bij met plaatjes en bloemetjes.
En de bloemetjes heb ik uitgeknipt met een wit randje.
Je kunt ze dan zo leuk combineren en opbouwen tot een groepje.



Ook de plaatjes van deze serie zijn prachtig.
Hier heb ik de dame erbij geplakt.


Onderaan aan de kaart een camera.
Een leuke banner die ik al golvend heb opgeplakt.


Boven aan de kaart een paar vlinders.

Doe jij mee met onze challenge?
Je kunt een shop tegoed winnen van 10 euro.
Enkele regels voor de challenge zijn:
Je kaart mag niet voor 01-08-2023 op internet hebben gestaan.
2 artikelen gebruiken die te koop zijn in onze winkel of webwinkel.
En je mag maximaal 2 kaarten inleveren.

Je kunt je kaart hieronder inleveren.
Of in onze facebook groep.

Ik kijk uit naar jullie kaarten.
Heel veel succes met deze challenge.

Groetjes van Riky.
DT lid en vrijwilliger Hobbyshop Veldmaat.

Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb.
Klik op het plaatje en je komt bij het juiste artikel in onze webwinkel.




 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking:

  1. Prachtige easelkaart! Ik wil er zeker nog mee aan de slag. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen