Hiep hiep hoera

Hallo allemaal,

Ik kon het niet laten om nog een mannenkaart te maken met het prachtige dessinpapier van Craft O'Clock (Clang & Dirt). Deze keer een slimlinekaart met een mal van Dutch Doobadoo (470.784.084). 
Deze heb ik aan elkaar getekend zodat je een dubbele kaart krijgt.

De basis heb ik gemaakt uit chocolade en zilvergrijs linnenkarton en kraft krijtwit.
Alle afgeronde delen heb ik op elkaar geplakt en vervolgens met foamtape op de basiskaart geplakt, zodat je wat meer diepte krijgt.


De tekst is een stempel van CraftEmotions.

De tandwielen zijn ook stansjes van CraftEmotions.


Deze cavia's zijn toch geweldig? Ik heb bij deze een snorretje er op gestempeld met een stempeltje van CraftEmotions. 
De cavia's heb ik gestempeld met Memento Tuxedo black op colorcard en daarna ingekleurd met mijn alcoholmarkers.


Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
   



   



2 opmerkingen: