Album Alice in Wonderland

Hallo allemaal,

Art Alchemy heeft zulk mooi dessinpapier met het thema Alice in Wonderland. Daar moest in een klein albumpje mee maken. Ik heb het heel simpel gehouden, omdat het papier van zichzelf al zo mooi is.

Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.784.230) gebruikt. Voor de buitenste delen heb ik de grootste maten gebruikt en voor de binnenpagina's de kleinere maten. De basis heb ik gemaakt uit burgundy linnenkarton en kraft krijtwit.
Het album heb ik aan elkaar gemaakt met klikringen van CraftEmotions.







Ik heb wat plaatjes die ook uit het dessinpapier komen gebruikt als decoratie.




En wat stansjes van CraftEmotions.



Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  







Geen opmerkingen:

Een reactie posten