Summertime pocketkaart

Hallo allemaal,

Met de shape art mal Maja van Dutch Doobadoo (470.784.239) kun je ook een leuke pocketkaart maken. Voor de basis heb ik kerstgroen en zilvergrijs linnenkarton gebruikt. Het dessinpapier is van LemonCraft (Happiness). Voor de pocket heb ik een strook van 11,5 cm hoog gesneden en aan de onderkant de vorm nagetekend en uitgesneden. Deze heb ik vervolgens met dun dubbelzijdig tape aan de onderkant en zijkant vastgeplakt.


Hier is de kaart uit de pocket.


Voor de losse kaart heb ik de kleinste maten van de mal gebruikt.


Het woord "summertime" is een mask stencil van CraftEmotions. Deze heb ik nagetekend, vervolgens uitgesneden en met foamtape opgeplakt. De banner er onder is uitgestanst met een bannerstans van CraftEmotions. 


Beide teksten (hier boven en onder) horen bij de stempelset met de cavia's.
De hoeken heb ik afgerond met een hoekpons van Vaessen Creative.


Is het geen schatje zo schuilend onder zijn bloem? Ik heb hem gestempeld met Memento Tuxedo Black op colorcard van CraftEmotions en ingekleurd met mijn alcoholmarkers.
.
Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   
 










2 opmerkingen: