Woodland story

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag mijn creatie zien met het papier Woodland story van Craft & You.

Ik heb uit het designpapier de grote kleding kast uitgeknipt.

Deze heb ik in 3d gemaakt door er een kast achter te maken met cardstock.


Deze kast heb ik versiert met de leuke diertjes uit het bijpassende knipvel.


Op de kast zit een bloementoefje en hierachter zit de sluiting van de kast verstopt met een magneetje.


 

Als je de kast opent hangt hierin kleding, maar hierin kun je ook een label of kaartje hangen.
Ik heb hierin een label gehangen, gemaakt met de stempel Birthday van Craft Emotions.



Deze stempel heeft niet alleen de leuke teksten, maar ook de labelvorm en de plaatjes om het labeltje te versieren.


Deze stempel heeft ook gave ballonstempels met de tekst Happy Birthday to you.


In de kast hangt ook kleding.




Verder is er ook een uitgekookt eekhoorntje in de kast gekropen.

En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



  




   










2 opmerkingen: