But first coffee

  Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag deze plannerpagina zien.
Ik heb op deze pagina gewerkt met het designpapier Bittersweet heights van Craft O Clock.


De ronde vorm die al in het designpapier zat heb ik extra geaccentueerd met de Hybrid Glitter verf van Cadence. Dit heb ik gebruikt door een stencil van Craft O Clock.


Verder heb ik gewerkt met een planner stans van Craft Emotions.
Hieruit komt ook de tekst planner en het gave potloodje.


Verder heb ik gewerkt met de papaverbollen stans van Craft O clock.


Onderin de pagina heb ik een pocket gemaakt. 


Hierop heb ik gebruik gemaakt van de handletter stempels Coffee. Hierbij zitten ook de stempels van de Koffieboontjes, de koffiekan en de koffiekopjes. Door deze stempels op de kleurovergang van het designpapier te stempelen lijken de kopjes net vol te zitten met koffie. 


In de pocket zitten twee label. Op de ene heb ik ook een tekst gebruikt uit deze stempelset en op de andere heb ik een soort van to do lijst gemaakt, maar deze persoon wil eerst koffie (-; De stans van de veer en de vinkjes komen weer uit de plannerstans. 

En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



  

   







Geen opmerkingen:

Een reactie posten