Album

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag dit album zien. Gemaakt met het papier Rays of Sunshine.
Ook heb ik hierbij de bijpassende junk journal set gebruikt. 


Aan de buitenkant heb ik het designpapier laten doorlopen over de rug en de achterkant.


Aan de binnenkant heb ik een pocket uit de junk journal set gebruikt.
Deze heb ik gepimpt met enkele knipelementen.


Rechts heb ik een pocket gecombineerd met een envelop uit de set.
De labels in de pocket komen ook uit de set, maar hieraan heb ik een tabje gemaakt. 
In de linkerpocket zit een label gemaakt met de Big Nesting Die van Craft Emotions.



Aan de zijkant in de pagina zit ook een pocket verborgen.
Hierin zit een label gemaakt met de label die van StudioLight.

'

Wanneer je omslaat is dit de volgende pagina.
Links een pocket gevuld met kleine knipelementen.
Rechts heb ik een grote envelop gemaakt. 


De envelop kan open en hierin zitten weer twee labels. 


Deze label zitten hierin.
Het ene label komt uit de junk journal set.
Deze heeft weer een tabje gekregen
 Het tweede label is met de label Die van StudioLight gemaakt.


De derde pagina is deze.
Hierbij heb ik links weer een pocket gemaakt.
Rechts zit een kleine pocket en een klein envelopje. 


De pocket is gevuld met tickets die ook uit de uitgebreide junk journal set komen.


Hier zie je ook de labels en de kaartjes die verder in deze pagina verwerkt zitten.


Bovenin de pagina is ruimte voor een label. 


Hier de laatste dubbele pagina. Ook hier zie je weer verschillende pockets en labels.


Hier de grote hoeveelheid labels die in deze pagina zitten.


Ook hier zit bovenin de pagina weer een label verwerkt. 




En tot slot de laatste pagina. Rechts heb ik hier weer een pocket gemaakt met een label die gemaakt is met de Big Nesting Die van Craft Emotions. Daarom heeft dit kaartje zo'n mooie rand.
Rechts heb ik een pocket gemaakt met een randstans van Crealies. Deze randstansen zijn er in veel soorten en ze zijn erg geschikt voor albums. In die pocket zitten weer twee labels. 


En hier de achterkant, waar het designpapier op doorloopt.


En dat was mijn creatie. Alle gebruikte materialen vind je hieronder.


Veel knutselplezier
Amber Creatief




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



  







   






 

2 opmerkingen: