Hoera! Hoteldebotel

Goedemorgen,

ben weer aan de slag gegaan met het Pink Mood dsp en een pagina gemaakt voor de planner.


De pagina is van Studio Light, hou hier wel van als dat gerafelde.
Ik heb er ook een bellyband bij gemaakt.



Als eyecatcher de envelopjes van Veldmaat.



Cijfers zijn van Craft Emotions, wel fijn van deze set is dat er een 1/2 bij zit. Op het designpapier een achtergrond stempel opgezet.



Labeltje ofwel bookmark is van Joy!Crafts.



Deze tekst van Craft Emotions heb ik met embossingpoeder gedaan, en wel met twee kleurtjes, roze en rood.


Hier ben ik aan de slag gegaan met reliefpasta en een mask van AALL Creatie.
En de bloemen zijn losse elementen, die zeer gemakkelijk uit te knippen zijn en dubbelzijdig bedrukt.


En natuurlijk kon ik de achterzijde niet blank laten.


Dit dsp heet Bittersweet, ook wel toepasselijk bij de voorzijde.
En de bellyband had ik met het afval van de stans van de pagina gemaakt. ik zag de randjes en dacht hee hier kan ik ook wel wat mee.


Achter dit klepje is dan ruimte voor een foto.


Leuke pagina's voor een mooie herinnering.

Hoop jullie wat geïnspireerd te hebben. 

Groetjes, 
Elly DT Hobbyshop Veldmaat

 Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.




















4 opmerkingen: