Fijn dat jij er bent!

 Ik heb een potje Cadence Hybride Glitter Champagne in huis staan.
En dat keek me aan en ik was aan het bedenken wat ik er toch mee zou kunnen maken.
Ik wou het graag op papier verwerken en een kaart mee maken.


Dit is het geworden.
Ik heb Aquarel papier gepakt van CraftEmotions, 350 gram.
De ondergrond heb ik bewerkt met distress oxide inkten.
Het is zo leuk om daar mee te werken.
Aan de hand van foto's laat ik jullie zien hoe ik dit gedaan heb.


Ik heb de glasplaat van CraftEmotions als werkmat.
Super handig want dan kun je hierop je inkt op drukken.
Ik heb de oxice vintage phote gepakt en op de werkmat gedrukt.


Daarna heb ik er water opgedaan.
En je ziet dat het dan gaat reageren.


Dit is het rondje van de tekst en die heb ik in de inkt gedrukt.
Dit heb ik net zolang gedaan dat ik dacht nu is het naar mijn zin.


Met de heattool heb ik het droog gemaakt.
Daarna heb ik het met de kleuren Crackling campfire en broken china nog een keer gedaan.


Met de pins van Marianne Design heb ik hetzelfde gedaan.
En de ene keer komt er meer blauw op dan de andere keer.
Maar het blauwe maakt het wel levendig.


Aan de linker kant zie je het rondje zoals hierboven.
Maar dan verder bewerkt.
De randen heb ik met Cadence hybride verwerkt.


Aan de boven kant heb ik met een masking mal gewerkt.
Eerst heb ik het op een proef stukje uitgeprobeerd.
Want ik wist niet zeker wat het beste zou werken een kwast of toch niet?
Dus heb ik het eerst met een kwast gedaan, daarmee kwam het patroon niet mooi uit.
Daarna geprobeerd met een tamponeer kwast. Dat effect was niet naar mijn zin.
Ik dacht ik neem een sponsje die je normaal met inkt gebruikt.


Ik heb een drup verf op de plaat gelegd.
De mal op de juiste plaats gelegd. Je kunt papier met tape vast leggen met de magneten.
Want de plaat van CraftEmotions is magnetisch dus dat is super handig.
Je neemt een beetje verf en werkt hiermee over de mal.
Dat geeft een super duidelijk en mooi effect.
De verf heeft een glittertje en als je de kaart beweegt geeft dit een heel leuk effect.

Als je hiermee werkt is het handig om een bak met goed warm water er bij te zetten.
Dan kun je direct je masking mal erin leggen en schoonmaken.
Als de verf eenmaal droog is dan gaat het er niet meer af.

En dan krijg je uiteindelijk dit resultaat.
Ik heb ervan genoten om zo te werken.

Bedankt voor het lezen van mijn blog.
En tot de volgende creatie.

Met creatieve groeten
Anneke
Eigenaar en DT lid van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten