Happy Birthday

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag dit doosje zien. 

Dit doosje is gemaakt met de Sl-ES-CD37 van StudioLight. 
Deze heb ik aan beide uiteinden gerild op 9 cm.
In het midden blijft er dan 3 cm over.
De U-vorm die dan ontstaan is de basis.
Hierin heb ik een bakje gemaakt.


Ik heb gebruik gemaakt van het papier Woodland Story.
Daarnaast heb ik twee stempelsets van Craft Emotions gebruikt. 
De stempelset Birthday heeft ook deze gave ballonnen. 
En hoe grappig is het dan om deze tros vast te knopen aan de staart van dit schattige vosje?

Ook van binnen is het doosje bewerkt met het papier Woodland story. 

Met behulp van een klein lusje kun je een reeks kaartjes uit het doosje trekken. 

Deze kaartjes zijn bewerkt met de stempelset Birthday en de Bullet journal stempelset van Carla Kamphuis. 



Op de bodem zou je zelf nog een leuke wens kunnen schrijven of de naam van de afzender.

De andere kant is ook bewerkt met deze superleuke stempels.

 

Ook deze leuke slingers komen uit de stempelset.


En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



  

  













1 opmerking: