Lichtje

 Hoi allemaal,


Vandaag laat ik jullie graag dit lichtje zien.
Nu het 's avonds nog steeds zo vroeg donker is, vind ik het altijd heerlijk om 's avonds wat extra lichtjes te hebben.


Dit lichtje is gemaakt van een simpel jampotje.
Het potje heb ik bewerkt met de de Cadence Hybride acrylverf Glitter gold.
Deze verf kan op verschillende oppervlakken gebruikt worden.
Eerder heb ik er al mee gewerkt op papier, maar ook op glas werkt deze verf erg goed.
Ik heb hierbij een stencil van Craft O clock gebruikt.


Van iets dichterbij kun je zien dat er een prachtige gouden glitter in de verf zit.


Bij het pimpen van het potje wilde ik er graag iets aan hangen, maar ik had niks bijpassends.
Ik heb toen een paar oude kralen gepakt en deze bewerkt met de verf en ook hierop pakt de verf erg goed. Na 1 laag waren ze al perfect wit.


Aan de voorkant heb ik verder dit leuke plaatje van een ezel verwerkt.
De heb ik geplakt op een basis, gemaakt met de Big Nesting Die Cirkels Scalop Xl Drop.
Hierdoor zit er een leuk randje om het plaatje.



Met de bloemen uit het knipvellen boekje van het papier Japanse Beauty van Scrapboys, heb ik het tafereeltje afgemaakt.




Lichtje erin en klaar!



En dit was mijn creatie alweer.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.



  

  














 

2 opmerkingen: