Beterschap....

Het is tijd voor de reminder voor de lopende challenge en de challenge is een 
Beterschapskaart.


Ik ben met een oude Dutch Doobadoo Mal aan de slag gegaan, wel zo leuk een appel voor de beterschapskaart toch.


Eerst had ik allemaal los fruit er op maar dat was niet wie en wat ik ben dus ben ik bloemen gaan maken van Aquarel papier en deze gaan kleuren met 3 kleuren stempel inkt.
De stempel beterschap is van Studio Light.
En dit is mijn reminder kaart voor de challenge, doen jullie gezellig mee?

Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  


2 opmerkingen: