Japanese Beauty.......

  Wat een gaaf papier van Scrapboys Japanese Beauty.

Toen ik dit zag dacht ik gelijk ja dit ga ik ermee maken.


Ik heb een kleine borduurring als basis gebruikt, deze heb ik met zwart DDBD structuur pasta bewerkt.
Op de achterkant van de ring heb ik een basis papier geplakt.


Daarna ben ik de losse elementen gaan knippen, en gaan rangschikken.
Nu vond ik het leuk om een bloem en een strik op mijn creatie te gebruiken dus ik heb even tussen mijn privé spullen gezocht en deze bloem gevonden.

Als laatste heb ik met mijn vinger op de borduurring Cadence Dora Malachiet gesmeerd, dit geeft een mooi goud effect op het zwart.

En dit is mijn totale creatie.


Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 

1 opmerking: