Have a happy creating

Goedemorgen,

 onze challenge is maak iets met de kleuren uit deze moodboard.


En als reminder heb ik deze label gemaakt:

Label is een stans van Studio Light SL-GR-CD88, deze stans zat bij mijn DT pakket en ik was er gelijk van, dus jullie hadden het al die is hier in huis gebleven.


Alle elementen zijn van CraftOClock, en zo een gezellig toefje gemaakt.
Ook heb ik Mulberry van Joy!Crafts 8010/0003 hier tussen geplakt.


De tekst is de titel van dit dsp. Ook heb ik een mask van Studio Light JMA-NA-04 met steentjes op de label gebruikt en deze opgezet met relief pasta van Candence.


Leuk strikje er nog op, dat maakt het wel af.

Doen jullie mee met de challenge?
Dan kun je hem plaatsen op ons blog en op ons FB pagina .

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat.






1 opmerking: