Christmas in a box

  Hoi allemaal,

Liet ik een aantal weken terug nog "Christmas in a Card" zien, kom ik nu met Christmas in a Box. Dit keer laat ik dus graag dit doosje zien. 


Aan de achterkant lijkt het een saai en simpel doosje, maar als je hem eenmaal omdraait zie je toch echt iets heel anders.



In heb ik dit doosje gewerkt met het papier Hello Winter van Scrapboys en het bijhorende knipvellen boekje. 


In dit doosje heb ik een huisje gezet. Deze is gemaakt met een tekenmal van Craft Emotions. Het is een mal voor een vogelhuisje, maar op deze manier kan hij ook gebruikt worden als huisje. En het mooie is dat deze mal nu slechts 1 euro kost bij Hobbyshop Veldmaat!! 


Op het dak heb ik gewerkt met knutselhoutjes, ook van Craft Emotions. Deze heb ik in stukjes geknipt en op elkaar verwerkt tot een dakpannen dakje. Hierop heb ik structuurpasta gedept om zo een sneeuweffect te krijgen. 


Op het dak van het huisje zit een schoorsteen. Dit zit er leuk uit, maar heeft ook een dragende functie, hierdoor is het doosje ook erg stevig. 


Verder heb ik het doosje gepimpt met de elementen uit het knipvellenboekje. 

Hieronder enkele detailfoto's:




De achtergrond is bewerkt met designpapier, hierdoor lijkt het landschap door te lopen.


Op de randen van de deksel heb ik takjes gemaakt met verschillende vogels.






Bovenop het doosje heb ik ook gebruik gemaakt van de elementen uit het knipvellenboekje. Deze heb ik gecombineerd met de snijmal "Sneeuwvlok frame rond" van Craft&You. Deze heb ik door midden geknipt en bol opgeplakt. Hieronder heb ik een bel geplakt. Verder is het opgepimpt met andere elementen.




En dan is dit mijn creatie.


Veel knutselplezier
Amber creatief



 Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel



  

  




1 opmerking: