Art journal, fijne kerst

Goedemorgen,

hoe leuk is het om een december daily te hebben, ik heb een pagina gemaakt voor de kerstdagen.


En dit leuke dsp van Studio Light zat in mijn DT pakket, dus kreeg ik een idee om het zo op te pimpen.


En met de mooie label stans van Studio Light heb ik verschillende omslagen gemaakt.
Er zit bij deze dsp ook mooie uitdrukvellen, en die zie je dan ook overal hierop terug.




Ik hou wel van gnomes, ook deze mocht dan hier niet ontbreken.
Deze label heb ik vastgeplakt, maar wel dat je hem om kunt vouwen.


Stempelset van Craft Emotions vind ik ook erg mooi. En als je deze flap openvouwt is hier ook nog ruimte voor eventueel een foto.
Heb zelf ook nog overal wat gedoodeld langs de randen van het dsp.



Deze spetters die in het labelset zaten heb ik omgetoverd tot reinforcements.


Bloemen inkleuren is wel een vak apart hoor, dit vond ik zeer moeilijk, heb ze met mijn zigmarkers ingekleurd en om soms iets meer een diepere kleur te krijgen heb ik de donkerrode distress inkt eroverheen gekleurd.


Op de linkse flap zou je een foto kunnen plakken.


Vond het leuk hier de datum te plakken, deze cijfers zijn van Marianne Design, wat potloodlijntjes getrokken zodat er ruimte is om iets te kunnen noteren van deze kerstdagen.

Het is wel een hele leuke pagina geworden vind ik, en zo kun je je art journal lekker vullen met elke dag wat je graag wilt blijven herinneren.
Hoop jullie wat inspiratie gegeven te hebben,

vele groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

En hieronder de gebruikte materialen met de link naar de shop als je op de afbeeldingen klikt.

        



















 

2 opmerkingen: