Reminder Challenge

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik jullie even herinneren aan de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat.
De challenge is dat je een creatie moet maken aan de hand van dit moodboard:


En dit is mijn creatie hierbij geworden.


Ik heb gewerkt met het gave Built-up Hertje van Dutch Doobadoo.


Deze heb ik een rode Rudolf neus gegeven.


Om deze neus een extra accentje te geven heb ik deze bewerkt met Ranger Glossy Accents.
Zo heeft hij een mooie rode glimneus gekregen.




In de bovenhoek heb ik een bloementoef gemaakt met de mal Cherry Blossom van Craft&You.


Hieromheen heb ik takjes gestoken uit de Kersttwijgen stans van Joy Crafts.
Enkele takjes heb ik bewerkt met Blussing Red Nuvo Drops.
Zo lijken het net rode besjes.




Het design papier van de basis is van Paper Heaven A Christmas Garland.

En dan is dit mijn creatie.

Vergeet niet om nog mee te doen met de challenge en plaats je creatie dan in dit mapje op facebook.


Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

   









1 opmerking: