Happy New Year......

 Bijna is het jaar om en dit is mijn laatste creatie voor dit jaar.


Ik had in mijn pakket de Dutch Doobadoo mal Art Elvira.
Eerst dacht ik uhhh wat ga ik hier mee maken maar mijn DT collega kwam met een idee en daarmee ben ik aan de slag gegaan.


Ik heb voor de basis 2 kleuren bruin cardstock gebruikt.
Daarop heb ik met inkt van de DDBD mal wekker het uurwerk erop beïnkt.

Aan de randen heb ik bloemen en uiteraard een fles champagne met glazen geplakt, want dit hoort ten slotte erbij.

En hoe toepasselijk is mijn creatie voor de laatste dagen voor het eind van het jaar 
( ps de glazen zijn leeg op de achtergrond want om half 6 in de ochtend als ik foto's maak dan moet ik er totaal niet aan denken )


Ik wens jullie een fijne Oudjaarsavond, maak mooie herinneringen met elkaar en ik wens iedereen alvast een heel mooi en beter 2022 dan 2021 is geweest.

Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

3 opmerkingen:

  1. Prachtig. Leuk om de klok op deze manier te verwerken.
    groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk zo;n ouderwetse klok, deze zie ik nog veel bij mensen op hun kast of schouw staan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen