Christmas in a card

 

Hoi Allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag weer een kaart zien. Deze kaart is gemaakt met het designpapier Cozy Christmas van StudioLight Essentials. 


In deze set zit zowel het designpapier als bijpassende uitdrukvellen. Hieruit komen ook de pakketjes en kaboutertjes op de voorkant. De stempel "fijne feestdagen" is van Card Deco.



Aan de binnenkant zie je twee pockets waar kaartjes achter zijn geschoven. Ook deze kaartjes komen uit de uitdrukvellen. Hierboven heb ik gewerkt met takjes en kerstballen gemaakt met de stans SL-SJ-CD53.



Aan de rechterkant zie je een kerstboom in 3d. Deze is gemaakt met de Dutch Doobadoo Card Art Christmas Tree. 


De boom is 3d geworden door meerder keren deze boom uit te knippen en dit dubbelgevouwen tegen elkaar aan te plakken.


In de boom hangen kerstballen. Ook deze komen uit de uitdrukvellen.


Achter de kerstboom zit nog een pagina verstopt. Hier heb ik ruimte gelaten om een boodschap achter te laten voor de ontvanger.


Dit heb ik gedaan door een kaartje midden op de pagina te plaatsen en deze leeg te laten voor tekst. Eromheen heb ik het versiert met uitdrukelementen.


Ook hier zie je de 3 dimensionale kerstboom terug. 



De achterkant van de kaart is beplakt met designpapier en extra opgeleukt met uitgeknipte pakketjes uit het designpapier.




En dan is dit de kaart!

Veel knutselplezier
Amber Creatief.

  

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten