Japanse thee



Hoi Allemaal,

Vandaag laat ik graag een creatie zien met de papierset Japanse Beauty van Scrapboys. Dit prachtige papier deed me denken aan thee. Ik was er toen al snel uit dat ik iets wilde maken waar theezakjes in konden. 


Dat werd dit schattige theedoosje. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de snijmal van Marianne Design, waar je een prachtig hek mee kunt maken. Dit vond ik zo goed passen bij deze papierset. Het doosje heeft deurtjes gekregen van deze hekken. Verder zijn de deurtjes versiert met knipvellen uit het knipvellen boekje dat bij deze papierset hoort.


Als je het doosje opent zie je de thee.


Ik heb alle theezakjes een label gegeven die als knipvel bij het papier van Scrapboys zit. Dit is gedaan door het oude label los te maken van het theezakje en hier deze labels aan vast te knopen. Hierdoor past de thee helemaal in het geheel. 


De achterkant van het label heeft een leuke tekst gekregen. Hiervoor het ik verschillende stempels gebruikt. De theezakjes hierboven hebben een stempel uit de stempelset Hugs van Marianne Design.


Deze stempels komen uit de stempelset Handletter stamps van Craft Emotions. 


En deze laatste stempels in dit prachtige "lettertype". Komen uit de stempelset Handgeschreven Veel Liefs van Marianne Design.  


En hier zie je dan alle theezakjes bij elkaar.


Als je alle theezakjes gaat gebruiken, komt er natuurlijk een moment dat je doosje leeg wordt. Enerzijds kun je niet jammer vinden, maar hierachter verschijnt ook weer een tafereeltje.
De vakjes lopen hierbij in elkaar over. 


Maar ook als je nog maar 1 of enkele vakjes leeg hebt ziet dit er al heel mooi uit.





Zo zijn alle vakjes ook apart mooi en allemaal weer uniek.


En tot slot de achterkant. Hier loopt het designpapier door en heb ik een stempel gebruikt uit de eerder genoemde stempelset Hugs van Marianne Design.



En dan is dit het gehele doosje.

Veel knutselplezier
Amber Creatief






  

  

2 opmerkingen: