Van Harte

 Goedemorgen allemaal,

vandaag laat ik een tag zien die ik gemaakt heb van de DDBD-mal Wendy.

Deze zat samen met de Van Harte mal van Marianne Design in mijn DT-pakket


Ik heb er een schudgedeelte in gemaakt. Het designpapier is van Studio Light - mixed paper pad nr 8.


De bloemenmal van Craft Emotions heb ik een keer uit cardstock en uit designpapier uitgestanst. 


Langs het schudgedeelte een parellijntje geplakt.


Hier en daar palletjes geplakt en de elementen uit het paper pad gebruikt.


Achter de Van Harte mal heb ik een cirkel van 11.5 cm gestanst. Zo komt deze mal mooier uit.

Dit was mijn bijdrage voor deze week, hier onder vinden jullie de gebruikte materialen.

Fijne maandag!
Groetjes Renate

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 

3 opmerkingen: