Reminder Challenge Oktober

 Hoi Allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer even herinneren aan de challenge van deze maand met deze kaart. De challenge deze maand is het gebruik van een maskmal met zelfgemaakte bloemen.

Deze challenge heb ik heel letterlijk genomen door de maskmal ook als vorm van mijn kaart te gebruiken. Ik heb mijn maskmal met rood op wit papier gemaakt en uitgeknipt. Deze heb ik vervolgens weer op rood geplakt en daarna weer op wit om hem tenslotte weer op rood te plakken.



De mooie matlaag krijg je door met het tekenhulpje van Joy Crafts de mal om te trekken.


Vervolgens heb ik de bloemen gemaakt van een stansmal van Craft en You, de Cherry blossom. Deze heb ik gecombineerd met bladeren uit het knipvellen boekje van Scrapboys.



Tot slot heb ik de kaart afgemaakt met deze leuke tekst uit de stempelset van Marriane Design.


En dit is de kaart dan in zijn geheel. 

Veel Knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten