Blue Card

    Hoi Allemaal, 

Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien die ik heb gemaakt met het mooie blue mood papier van Craft O Clock.

Als basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. 

In het midden van de kaart heb ik van het designpapier van Craft O Clock deze grote strik gemaakt. Zo lijkt de kaart die je de jarige geeft al bijna een verpakt cadeautje. 

De strik heb ik zelf gemaakt na het nodige uitproberen, maar ik kwam er daarna achter dat Dutch Doobadoo hiervoor een heel handig stencil heeft namelijk nummer 470.713.806. Erg handig als je deze kaart zou willen namaken.


Bovenaan de kaart het ik met behulp van twee verschillende stansen "Van Harte" en "Gefeliciteerd" gemaakt.



Ook de bloemen zijn gemaakt van designpapier, hierdoor passen ze qua kleur perfect bij de kaart, maar ze krijgen ook een soort textuur. Het maakt ze net iets speelser op de kaart.

En dan is dit de kaart geworden.


                                              


Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten