Blauwe kaart.

 Maar dat is niet erg hoor.
Wat heeft Craft O Clock toch mooi papier, neem nou Blue Mood.


Ik heb heel mijn kaart op dit Designpapier aangepast dus ook mijn handgemaakte bloemen.
Binnenkant heb ik gekleurd met Van Gogh Oil Pastel Krijt en daarna met een fineliner nerven toegevoegd.

De tekst heb ik uit gestanst in het donker blauw en in het wit met de stans van Marianne Design.
Op de witte vlak heb ik de plak parels weer terug laten komen omdat ik deze ook in de bloemen heb gebruikt.


Basis kaart is donkerblauw, daarop heb ik 3 x 3 lagen stroken geplakt, elke keer weer een halve cm smaller.
Dus eerst 1it, daarna donkerblauw en als laatste designpapier.
voor het designpapier heb ik elke keer een ander soort gebruikt.
Een grote strik onder de bloemen en mijn kaart kan verzonden worden naar de jarige.

Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten