Reminder challenge oktober 2021.

                                                                        Goedemorgen,

Het is zaterdag en het is mijn beurt voor de reminder, je kan onze challenge recht bovenin op het blog en / of in een map onze facebookgroep vinden.


De challenge is gebruik een mask mal en zelf gemaakte bloemen op je creatie.
Nou top!!!!
Deze challenge is op mijn lijf geschreven hahaha.


Basis is een hart die ik heb uit gestanst met de Crealies XXL nr 30 Stitch in 2 kleuren roze.
De mask mal en stempels zijn van Studio Light Jeannine.
De bloemen heb ik uiteraard zelf gemaakt met flower foam en de blaadjes komen uit de elementen blok van Scrapboys.

En dit is mijn reminder kaart voor deze challenge, doen jullie gezellig mee?


Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

   

  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten