Kaart/doosje

 Hoi hoi,

vandaag eens een kaart/doosje gemaakt, wat je kado kunt geven en iets liefs of wat lekkers in kunt doen, de mijne is gemaakt voor beste vrienden.


Zag dit model op pinterest, maar heb er zelf nog een dekseltje op gemaakt binnenin.
Het design papier is van Craft OClock Blue Mood.


In de hoeken gespeeld met Nuvo drops Wedgewood blue.


Bloemen van Craft Emotions 115633/0448 en een strikje erbij van lint en hempcord.


De binnenzijde.


Hier de lieve egeltjes stempel met tekst erbij, dit alles is van Craft Emotions Hedgy 1 130501/1516.
Ik heb ze ingekleurd met mijn zigmarkers, en wel met blauw ik vroeg thuis kan dit, kreeg als reactie in jouw hobbywereld kan alles. En ik vond dat wel leuk dus heb de risico genomen.
Achter de egeltjes een klein beetje sisal geplakt, en de tekst op de negatiefmal die van Studio Light is heb ik opgehoogd met 3de tape.



In het midden een gaatje geprikt zodat ik er een lusje kon maken met hempcord om het dekseltje eraf te halen en daarom een mal van Craft Emotions 115633/0433.
Ook heb ik wat hartjes overal gestempeld, deze zit ook in het setje van de egeltjes.


In de binnenzijde kun je dus van alles doen, chocoladebonbons, of wat thee, kadobon, noem maar op, ik heb er een label ingedaan zodat je er zelf nog wat op kunt schrijven en van wie dit kado dan afkomt.


De label heb ik gemaakt met de labelpons van Vaessen, en daarop nog een mini envelop van Veldmaat zelf.


Heel simpel en nog snel te maken, en zo maak je iemand weer blij met een mooie kaart wat op zich al een kadootje is.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


  


  

 

3 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartdoosje Elly en ik vind het wel heel leuk Hedgy in het blauw!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen