Listen to the wind

 Hoi Allemaal,


Vandaag weer eens geen kaart op mijn blog, maar een plannerpagina. 

Voor deze plannerpagina heb ik de planner stans van Craft Emotions gebruikt.

In deze mal zit een grote pocket. In de pocket moesten dus labels komen. 



Dit zijn de twee labels die ik heb gemaakt. Ik heb ervoor gekozen om de labels rechthoekig te laten, maar ik heb ze wel gemat op cardstock.


Het designpapier dat ik heb gebruikt is van Maja Design, Miles Apart. De rand van dit papier wordt aan de ene kant gebruikt om (zoals bij elk scrapvel) de gegevens van het papier te beschrijven. De achterkant hiervan heeft bij dit papier een reepje extra designpapier. Hierop stond in mijn geval de tekst "If you listen to the wind very carefully, you'll be able to hear me whisper my love for you."
Hieronder zie je hoe ik deze tekst heb verwerkt. 


Dit zijn de kleinere labels. Deze zaten in het designpapier en deze heb ik hieruit geknipt.


Aan al mijn labels zit een paperklipje. Deze komen ook uit de plannerstansset van Craft Emotions. 



De labels zitten in openingen die ik zelf heb gemaakt. In de stansset van Craft Emotions zitten ook vier "rechte" lijnen. Deze zijn bedoeld om pockets te maken. Deze hebben verschillende vormen. Ik heb gekozen voor de zigzag lijn. Na het stansen hiervan heb je een opening voor de labels.


Voor de gaten in de pagina's heb ik ringfasteners gebruikt. Er zaten in deze set drie soorten. Ik heb twee verschillende soorten in verschillende kleuren uitgestanst en op elkaar verwerkt.



De bloemen die ik heb gebruikt zijn van Crealies. Het is een bloem die net even anders is dan andere door de hoekige vormen van de bloem, maar het is toch een hele mooie.



De bladeren komen uit een knipboekje van Scrapboys. Deze bladeren hebben zelfs een roze gloed, waardoor ze nog beter passen bij de pagina.



En zo ziet mijn pagina eruit in een journal.



Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

1 opmerking: