Sunny Village.

 Een Easelcard in 3-voud gemaakt met de Joy! Crafts mal.
Met daarop de vrolijke bloemen van Scrapboys Sunny Village paper,


Toen ik de mal zag dacht ik gelijk aan een ronde kaart, maar gewoon rond is natuurlijk ook maar rond.
Wel heb ik voor de basis de Dutch Doobadoo mal gebruikt met daarop de Joy!Crafts mal rand.
Daarna ben ik de bloemen gaan knippen uit het papier van Scrapboys.
Met de mal van Leane Creatief heb ik een zonnebloem gemaakt. 
Op onderstaande foto kan je de 3-voud zien van de Easelcard.



Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs Bianca
XX
Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.
  

  


5 opmerkingen:

  1. Hoi
    Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke vrolijke kaart.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moest even aan de kleuren wennen; ben meer van het roze en paars; maar dat wordt ook saai als je nooit iets anders doet.
    Dus leuk, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen