Hoera

Vandaag mag ik jullie mijn kaart laten zien.
Het patroon heb ik op internet gevonden.
Deze vond ik zo grappig dat ik dacht daar ga ik een kaart mee maken.
 

Dit is mijn kaart geworden in vrolijke kleuren.
Ik heb Design papier gebruikt van Maja Design.
Miles Apart heet de lijn.


Aan de voorkant van de kaart heb ik een schud gedeelte van gemaakt.
Super leuk vindt ik dat altijd.
Heb met vintage photo de tekst hoera van harte gestempeld.
Ik doe het vaak met een stempelhulp, zodat ik vaker op dezelfde plek kan stempelen.
Erg handig!


Aan de linkerkant van de kaart hartjes geplakt.
Dit is een nieuwe mal van CraftEmotions.


Aan de rechterkant heb ik kant en klare bloemen geplakt.
Dit is soms erg handig.
Maar de kleuren vond ik helemaal bij het papier passen vandaar dat ik ze niet zelf heb gemaakt.
Onder de bloemen een paar groene takjes.
En een vlinder. Dat past toch altijd.

Dit was mijn creatie voor vandaag.
En ik hoop jullie nog veel meer te kunnen inspireren.
Een hele fijn dag en bedankt voor het lezen van mijn bericht.

Groetjes Anneke.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.






7 opmerkingen: